Jak nakupovat

Kdo u nás může nakupovat? 

Jaké formy nákupu nabízíme?

  • Internetový obchod
  • Provozovny v Brně 2x, v Ostravě a Praze  
  • Kamenný velkoobchod a internetový velkoobchod (přejděte prosím na odkaz)  
    Zboží dodáváme mnoha prodejcům a obchodům se železářským zbožím. Nakupovat můžete i u těchto našich obchodních partnerů.   

Jak začít nakupovat přes internet?
Pokud si přejete nakupovat v našem internetovém obchodě, máte dvě možnosti jak začít. Můžete nakupovat bez registrace anebo se zaregistrovat, což vám přinese snadnější a rychlejší nákup v budoucnu.
Navíc Vás, v případě zájmu, budeme informovat o novinkách a akcích. V obou případech můžete přejít přímo k nabídce zboží, která vás při nákupu k možnostem automaticky navede.

Jaké jsou další možnosti spolupráce?
V případě, že máte zájem o dlouhodobou širší spolupráci nebo chcete nakupovat pouze v našich kamenných provozovnách, kontaktujte obchodní referenty naší firmy.

Obchodní podmínky

Jak nakupovat v našem internetovém obchodě?

  • Do e-shopu můžete vstoupit několika způsoby:
    Především přes skupiny zboží v levé části strukturovaného menu.
    Přes rozcestník v dolní části domácí stránky
    Přes nabídku nejprodávanějšího zboží v levé části domácí stránky
    Přes prolinky ve všech textech
  • Jednotlivé položky se na konci řetězce prezentují samostatným oknem 
  • Zboží může být označeno v levé části okna grafickými piktogramy, které mají následující význam: 
    Akce..........zboží, u kterého probíhá speciální nabídka
    Novinka......nové zboží v našem sortimentu
    Výprodej.....zboží, které se právě vyprodává
    Takovéto zboží lze jednoduše vyselektovat přes nabídku "Akce a novinky"
  • Zboží lze přidat do nákupního koše kliknutím na tlačítko basket
  • Poté se zobrazí okno se zprávou, že zboží bylo přidáno do koše  
  • Přejete-li si dále nakupovat, pokračujte ve výběru zboží  
  • Pokud chcete nákup dokončit, klikněte v nákupním košíku na odkaz "Přejděte k objednávce"  
  • Pakliže jste se ještě nepřihlásili nebo jste nový zákazník, budete vyzváni k registraci  
  • Postupně tak dojdete k formuláři "Objednávka". Zde již naleznete seznam zboží v košíku určeného k objednání. Popřípadě je možno je dodatečně doplnit či upravit
  • Ve formuláři "Objednávka" zvolte i formu dopravy a úhrady zboží. Stejně tak vyplňte kontaktní údaje.  
  • Poté můžete objednávku dokončit kliknutím na tlačítkopokracovat_v_objednavce
  • V tomto kroku si můžete celou objednávku ještě jednou překontrolovat
  • Stisknutím tlačítka "Zaslat objednávku" dokončíte váš nákup.  
  • Poslední formulář "Objednávka odeslána" nabízí možnost uložení objednávky pro další nákup a tisk souvisejících dokumentů. 
  • Pokud si přejete podat objednávku osobně, kontaktujte naše provozovny.
  •  

    Rozdělení zboží v e-shopu dle dostupnosti. 
    V našem e-velkoobchodě prezentujeme velké množství zboží, tak abyste se mohli seznámit s celým sortimentem našich dodavatelů a poptat i takové položky, které nejsou běžně používány.
    U jednotlivých položek můžete ihned zjistit prodejní cenu a u některých najdete pouze políčko poptat:

    • Obecně položky označené cenou jsou položky skladem nebo položky, o které již zájem byl.
    • Ikonou Poptat jsou pak označeny položky, které naši dodavatelé nabízí a lze je dodat nebo se jedná o velmi speciální zboží, u kterého se cena může lišit vzhledem k aktuálnímu kurzu či cenou za dopravu.

    Dostupnost zboží
    E-shop nepřináší informace o aktuálním množství na skladě. Tuto službu vzhledem k několika skladům naší firmy a rozsáhlosti nabídky prozatím nenabízíme.
    Vaše objednávky budou však ihned zpracovány a budete informování o termínu dodání. Vždy se snažíme o co nejrychlejší dodávky.

    Termín dodání zboží

    • Zboží, které je běžně skladem expedujeme nejpozději do 48h. Pokud si přejete obdržet zboží druhý den a volíte pro expedici poštu či přepravní balíkovou službu, je nutné objednat nejpozději do 11,00 h.
    • Pokud se vyskytnou speciální požadavky na rychlost, způsob či místo dodání, doporučujeme kontaktovat zástupce naší firmy telefonicky.
    • Pokud by se jednalo o nákup stroje, u kterého nabízíme zaškolení obsluhy, pak je možné dohodnout závoz naší firmou a to po vzájemné dohodě.

    Doprava, balné a úhrada zboží 

    Při objednávkách nad 3 000,- Kč bez DPH vám nebude účtován poplatek za dopravné a balné!

    CENÍK DOPRAVY

    1. Doprava prostřednictvím České pošty
    2. a. platba předem: 60 Kč bez DPH (72,60 Kč s DPH)
      b. dobírka: 90 Kč bez DPH (109 Kč s DPH)

    3. Doprava PPL
    4. a. platba předem: 80 Kč bez DPH (96,80 Kč s DPH)
      b. dobírka: 110 Kč bez DPH (133,10 Kč s DPH)

    5. Doprava, balné a úhrada zboží pro zákazníky ze SR
      a. dopravní služba PPL – dobírka : 300 Kč
      b. dopravní služba - platba na fakturu: 300 Kč

    BALNÉ:

    všechny balíky odeslané přepravní službou: 50 Kč bez DPH (60,50 Kč s DPH)

    Poznámky k typu dopravy a úhrady zboží!
    • Dobírka – cenu zboží a uvedené poplatky uhradíte při dodání zboží
    • Hotově – cena je uhrazena při převzetí zboží při závozu naší firmou nebo při převzetí zboží v provozovně.
    • Bezhotovostní převod na bankovní účet – zboží uhradíte před dodáním zboží. Nejpozději 1 den po objednání vám bude zaslána faktura k možnému provedení bezhotovostní platby.

    Forma poskytování informací
    Naše firma poskytuje svým zákazníkům informace o nabízeném zboží, novinkách a pravidelně pořádá akce na zboží. Tyto informace jsou poskytovány písemnou formou a zasílány poštou nebo formou e-mailů.

    Zasílání informací e - mailem
    Pokud jste zaregistrováni v našem e-velkoobchodě nebo v naší účetní databázi, považujeme vás za naše stálé zákazníky. Z tohoto důvodu si dovolíme zasílat vám pravidelné informace o akcích a novém zboží prostřednictvím e-mailu. Pokud byste se zasíláním zpráv nesouhlasili, můžete se odhlásit automatickým prolinkem ve spodní části sdělení, nebo nás o tom informovat a my vás ze seznamu pro rozesílání vyřadíme. Zpravidla se jedná o e-mailové zprávy 1 - 2 x měsíčně.

    Vaše ochrana
    Při naší spolupráci se snažíme chránit vaše údaje. K naší spolupráci však potřebujeme ty, které jsou nezbytné pro zajištění dodávek zboží, vystavení prodejních dokladů, vyřizování reklamací a podobně. Stejně tak jsou nutné kontaktní údaje pro pravidelný kontakt s vámi. Získaná data jsou shromažďována v bezpečné databázi a nejsou poskytována třetí straně.

    Reklamační řád

    • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou (dodacím listu). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad ke zboží po dobu záruční lhůty uschovat.
    • Zboží u kterého je to nezbytné a je dodáváno konečnému uživateli, vystaví prodávající firma Cominvest CZ, s.r.o. záruční list. V případě dodávek tohoto zboží za účelem dalšího prodeje bude záruční list ke zboží přiložen.
    • Po převzetí je kupující povinen si zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu. Převzetím se rozumí předání zboží rozvozem Cominvest CZ, s.r.o. nebo dopravcem (Česká pošta, DPD, TOP TRANS, ...) kupujícímu.
    • Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
    • Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
    • Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adresu prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
    • Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
    • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
    • V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
    • Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
Informační oznámení 
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu."