Velkoobchod


      Pro koho je velkoobchod?

      Obchodní podmínky

      Pokud odebíráte zboží ve větším množství a nabízíte je dále k prodeji, můžete se stát našim velkoobchodním partnerem a okamžitě začít využívat výhody tohoto prodeje.

      Máte zájem spolupracovat? Volejte Brno 548 531 123, Ostrava 596 615 028, Praha 725 569 654. Pište na info@cominvest.cz.

      Co je prvním krokem k velkoobchodnímu partnerství?

      • V první řadě je nezbytné dohodnout obchodní podmínky, které vytváříme pro každého klienta individuálně. V první fázi dojednáme vaše obchodní slevy, možnosti platby, nejoptimálnější způsob dodání zboží aj. a zavedeme vás do našeho prodejního systému. Poté už můžete začít nakupovat.
      • Pokud budete chtít k nákupu využívat našeho internetového velkoobchodu, následuje druhá fáze. V té vám podle dat v našem adresáři přidělíme váš osobní přístupový klíč. S klíčem se pomocí internetu budete moci kdykoli a kdekoli přihlásit do našeho internetového velkoobchodu a využít výhod nákupu přes internet.
      • Pokud máte zájem nakupovat v našem kamenném nebo internetovém velkoobchodě, vždy upřednostňujeme prvotní osobní jednání.

      Co vám nabízíme?

      • pečlivě vybrané zboží vysoké kvality pro profesionální použití;
      • nástroje a stroje na vysoké technické úrovni;
      • mnohaleté zkušenosti v technické oblasti a prodeji;
      • výhradní zastoupení významných evropských firem – některé naše zboží, jako např. kolejnicové vrtačky, jádrové vrtáky nebo střihačky oceli, i jejich výrobci jsou stávajícími lídry na evropském trhu.

      Jaké jsou výhody spolupráce s námi?

      • garantujeme bezprostřední navázání na dodavatele – s tím samozřejmě souvisí rychlé řešení poptávek, cen a dalších požadavků;
      • individuální přístup k vašim požadavkům;
      • možnost nákupu v našich čtyřech provozovnách i přes internet;
      • nákup na faktury;
      • velké množství zboží skladem;
      • stálou nabídku i ceny;
      • vykrytí objednávky skladem do 48 h;
      • pravidelné slevové akce na zboží;
      • prodejní podporu (zaškolení prodejního personálu, předváděcí dny na prodejnách či u zákazníků);
      • propagační materiály (katalogy, letáky, specializované internetové stránky s prolinkem na zákazníka);
      • dovoz zboží nebo jiný vhodný způsob dopravy;
      • technickou podporu a servis (poskytujeme servis na všechny námi prodávané stroje);
      • služby pro vaše zákazníky: půjčovnu magnetických vrtaček, sklad náhradních dílů a broušení jádrových vrtáků;

      Co je internetový velkoobchod?

      I když se snažíme být našim zákazníkům stále co nejblíže a upřednostňujeme osobní kontakt, i nás doba donutila přistoupit na technické vymoženosti internetu, a usnadnit tím nakupování především vám zákazníkům samotným. Nyní si tedy, kromě nákupu v některé z našich kamenných prodejen, můžete vybírat zboží, nakupovat a získávat technické informace prostřednictvím našeho internetového velkoobchodu.

      Proč nakupovat přes internetový velkoobchod?

      • poskytuje lepší orientaci ve zboží;
      • nabízí jednoduché vyhledávání zboží podle skupin, parametrů, výrobce nebo technologie výroby;
      • obsahuje nabídku souvisejících nástrojů, doplňků a alternativních výrobků;
      • přináší více technických informací a širší, neustále aktualizovanou nabídku oproti tištěným katalogům;
      • nabízí možnost tištění technických popisů a informací každé položky;
      • poskytuje možnost stahovat on-line dokumenty (akční letáky, videa, návody na obsluhu aj.);
      • při nakupování můžete využívat předešlých objednávek a jen je pozměnit na váš aktuální výběr;
      • budete pravidelně informování o aktuálních novinkách, akcích a doplňujících informacích.  

      Ceny zboží
      V našich tištěných katalozích a v internetovém obchodě naleznete u jednotlivých položek doporučené prodejní ceny.
      Z těchto cen vám na základě typu a rozsahu spolupráce nabídneme velkoobchodní slevy.

      Rozdělení zboží v e-velkoobchodu dle jeho dostupnosti.
      V našem e-velkoobchodě uvádíme velké množství zboží, tak abyste se mohli seznámit s celým sortimentem našich dodavatelů a poptat i takové položky, které nejsou běžně používány.
      U jednotlivých položek můžete ihned zjistit prodejní cenu a u některých najdete pouze políčko poptat:

      • Obecně položky označené cenou jsou položky skladem nebo položky o které již zájem byl.
      • Ikonou Poptat jsou pak označeny položky, které naši dodavatelé nabízí a lze je dodat nebo se jedná o velmi speciální zboží, u kterého se cena může lišit vzhledem k aktuálnímu kurzu či cenou za dopravu.

      Termín dodání zboží

      • Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději do 48h. Pokud si přejete obdržet zboží druhý den a volíte pro expedici poštu či přepravní balíkovou službu, je nutné objednat nejpozději do 11,00 h.
      • Pokud se vyskytnou nějaké speciální požadavky na rychlost, způsob či místo dodání doporučujeme kontaktovat zástupce naší firmy telefonicky.
      • Pakliže využíváte nebo byste rádi využívali závozu zboží naší firmou, je nutné se předem telefonicky domluvit. Naši obchodní referenti prověří možnost spojení závozu vašeho zboží i se závozem pro jiné firmy ve vaší oblasti a navrhnou nejbližší možný termín. Tento způsob je velmi vhodný pro pravidelné větší objednávky. Stejně tak je možné, že budete našimi obchodními referenty dotázáni, pokud bude hromadný závoz tzv. „vaším směrem".

      Doprava, balné a úhrada zboží pro zákazníky z ČR

      Při objednávkách nad 3.000,- Kč bez DPH vám nebude účtován poplatek za balné a dopravné!

      CENÍK DOPRAVY

      1. Doprava prostřednictvím České pošty
      2. a. platba předem: 60 Kč bez DPH (72,60 Kč s DPH)
        b. dobírka: 90 Kč bez DPH (109 Kč s DPH)

      3. Doprava PPL
      4. a. platba předem: 80 Kč bez DPH (96,80 Kč s DPH)
        b. dobírka: 110 Kč bez DPH (133,10 Kč s DPH)

      5. Doprava, balné a úhrada zboží pro zákazníky ze SR
        a. dopravní služba PPL – dobírka : 300 Kč
        b. dopravní služba - platba na fakturu: 300 Kč

      BALNÉ:

      všechny balíky odeslané přepravní službou: 50 Kč bez DPH (60,50 Kč s DPH)

      Poznámky k typu dopravy a úhrady zboží!
      • Dobírka – cenu zboží a uvedené poplatky uhradíte při dodání zboží
      • Hotově – cena je uhrazena při převzetí zboží při závozu naší firmou nebo při převzetí zboží v provozovně
      • Bezhotovostní převod na bankovní účet – zboží uhradíte před dodáním zboží 
      • Bezhotovostní převod po obdržení zboží tzv. "Na fakturu" –  nabízíme pouze našim stálým odběratelům. Tento způsob úhrady je nutno řešit před započetím spolupráce. Informace o ní je zavedena v kartě zákazníka Cominvest a zároveň je obsažena ve vašem přístupovém klíči.
      • Splatnost faktury - se řídí délkou splatnosti uvedené na faktuře.

      Forma poskytování informací
      Naše firma poskytuje svým zákazníkům informace o nabízeném zboží, novinkách a pravidelně pořádá akce na zboží. Tyto informace jsou poskytovány písemnou formou a zasílány poštou nebo formou e-mailů.

      Zasílání informací e – mailem
      Pokud jste zaregistrováni v našem e–velkoobchodě nebo v naší účetní databázi považujeme vás za naše stálé zákazníky. Z totoho důvodu si dovolíme zasílat vám pravidelné informace o akcích a novém zboží prostřednictvím e–mailu. Pokud byste se zasíláním zpráv nesouhlasili můžete nás o tom informovat a my vás ze seznamu pro rozesílku vyřadíme. Zpravidla se jedná o e-mailové zprávy 2 – 3 x měsíčně.

      Prodejní akce
      O prodejní akci informujeme předem, ještě před jejím započetím. Vždy poskytneme podrobné informace, jakým způsobem akce probíhá, kterého zboží se týká a poskytujeme podklady pro další prodej.

      Výprodej
      Zboží označené "Výprodej "je takové, které již nenabízíme k dalšímu prodeji, například z důvodu malého množství skladem u končících modelů nebo u zboží, které nebudeme dále nabízet v našem sortimentu. Stejně tak se v této sekci mohou objevit bezobratové položky.  Toto zboží je nejprve nabídnuto k velkoobchodnímu odkupu za zvýhodněných podmínek. Poté je označeno jako "Výprodej". V případě zájmu o další prodej takto označeného zboží nás nejprve kontaktujte.

      Vaše ochrana
      Při naší spolupráci se snažíme chránit vaše údaje. K naší spolupráci však potřebujeme ty, které jsou nezbytné pro zajištění dodávek zboží, vystavení prodejních dokladů, vyřizování reklamací a podobně. Stejně tak jsou nutné kontaktní údaje pro pravidelný kontak s vámi. Získaná data jsou shromažďována v bezpečné databázi a nejsou poskytována třetí straně.

      Reklamační řád

      • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. U zboží, kde je to nezbytné, vystaví prodávající záruční list, který kupující obdrží současně se zbožím. U ostatního zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou (dodacím listu). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad ke zboží po dobu záruční lhůty uschovat.
      • Zboží u kterého je to nezbytné a je dodáváno konečnému uživateli, vystaví prodávající firma Cominvest CZ, s.r.o. záruční list. V případě dodávek tohoto zboží za účelem dalšího prodeje bude záruční list ke zboží přiložen.
      • Po převzetí zboží je kupující povinen si zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu. Převzetím se rozumí předání zboží rozvozem Cominvest CZ, s.r.o. nebo dopravcem (Česká pošta, DPD, TOP TRANS, …) kupujícímu.
      • Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
      • Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
      • Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
      • Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy.
      • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
      • V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
      • Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.

      A na závěr naše reference:

      Našimi zákazníky jsou firmy z celé České republiky. V některých oblastech dodáváme i do firem na Slovensku. Mezi naše partnery patří velkoobchody, velká železářství, specializované prodejny, prodejci nářadí a nástrojů, malé obchody pro kutily a internetové obchody. Jsme dodavatelem do významných českých stavebních podniků a společností, které se specializují na opravy a stavby železničního svršku. Podívejte se na stránku Naše reference.